Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Síťová hra: Hon na ponorku
Jašek, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem jednoduché síťové počítačové hry. Práce popisuje základní schéma vývoje počítačové hry. Je v ní také provedena analýza různých možností síťové implementace. Výstupem práce je počítačový program psaný v jazyce C++. K implementaci síťového rozhraní byla použita knihovna Boost 1.50.0. Síťová komunikace byla implementována jako architektura klient-server s pomocí protokolu UDP. K implementaci grafického rozhraní a zvuku byla použita knihovna Allegro 5.0.7.
Dálkově řízený podvodní robot
Středa, Ondřej ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato práce se snaží zmapovat a stručně roztřídit rozsáhlý vývoj a využití podvodních robotů. Práce klade důraz především na roztřídění nových směrů vývoje, které se objevily relativně nedávno a dynamicky se rozvíjejí. Dále se zabývá porovnáním jednotlivých koncepcí. V závěru práce je shrnutí směřování budoucího vývoje a doporučení koncepce pro stavbu podvodního robota.
Aktuální vztahy Švédska a Ruska v kontextu narušování švédského teritoria
Schneider, David ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Machoň, Miloslav (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou vzájemné vztahy mezi Švédským královstvím a Ruskou federací. Tyto vztahy jsou analyzovány s ohledem na historickou zkušenost, kdy základním teoretickým východiskem pro zkoumání je koncept učení se v mezinárodních vztazích. Primárním cílem této práce je kritické zhodnocení švédsko-ruských vztahů v posledních letech se zaměřením na narušování švédského prostoru (tzn. teritoriálních vod ponorkami, příp. vzdušného prostoru vojenskými letouny) objevujícího se již od studené války jako formujícího rysu současných vztahů mezi oběma zeměmi. Ze závěrů práce vyplývá, že historické události jako nedávné incidenty s ponorkami ve švédských vodách vedly k ještě větší nedůvěře a negativnímu vnímání Ruska.
Síťová hra: Hon na ponorku
Jašek, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem jednoduché síťové počítačové hry. Práce popisuje základní schéma vývoje počítačové hry. Je v ní také provedena analýza různých možností síťové implementace. Výstupem práce je počítačový program psaný v jazyce C++. K implementaci síťového rozhraní byla použita knihovna Boost 1.50.0. Síťová komunikace byla implementována jako architektura klient-server s pomocí protokolu UDP. K implementaci grafického rozhraní a zvuku byla použita knihovna Allegro 5.0.7.
Dálkově řízený podvodní robot
Středa, Ondřej ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato práce se snaží zmapovat a stručně roztřídit rozsáhlý vývoj a využití podvodních robotů. Práce klade důraz především na roztřídění nových směrů vývoje, které se objevily relativně nedávno a dynamicky se rozvíjejí. Dále se zabývá porovnáním jednotlivých koncepcí. V závěru práce je shrnutí směřování budoucího vývoje a doporučení koncepce pro stavbu podvodního robota.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.